FAQ's omzetten naar content

Verklein de druk op je klantenservice én word een content koning

Veel bedrijven krijgen veel vragen. Vaak ook dezelfde vragen. Uiteraard is het onderdeel van elk bedrijf om je klanten te woord te staan en een goede klantenservice te bieden. Maar wat nou als er een manier is om nog steeds goede klantenservice te bieden, maar dat het minder werk vergt?

Wat nou als je veelgestelde vragen in je voordeel kunt gebruiken. Bijvoorbeeld door ze om te zetten in content. 

Mensen met vragen kunnen nu makkelijk hun antwoord vinden op jouw website, zonder dat ze de klantenservice hoeven te bellen of mailen.
1. Dat betekent dat je minder tijd kwijt bent aan je klantenservice.
2. Al deze content die je online plaatst, zorgt ervoor dat je meer website verkeer genereert en dat Google jouw website als waardevoller gaat zien (goed voor je SEO).

Het lost dus een probleem op in jouw bedrijf en tegelijkertijd biedt het mogelijkheden om jouw online aanwezigheid uit te bouwen.

Ontlast je klantenservice en vergroot je online aanwezigheid

Merk je dat je veel tijd kwijt bent aan je klantenservice en dat het vaak gaat om vragen die je ook uit zou kunnen leggen in een waardevolle blog (eventueel inclusief uitleg-video)? Dan kunnen we ervoor zorgen dat je deze vragen veel minder vaak hoeft te beantwoorden! Laten we al deze vragen nou omzetten in blogs die je tegelijkertijd meer website bezoekers kunnen opleveren.

Jij komt met de input voor de blogs en ik zorg dat er een duidelijk verhaal online komt voor jouw klanten. Dit doen we lekker laagdrempelig en betaalbaar zodat het precies past in jouw bedrijfsplan. 

Neem gerust contact op en laten we eens geheel vrijblijvend sparren of dit iets is voor jouw bedrijf.